Garantie
Wij doen natuurlijk altijd onze uiterste best om onze producten in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Je kunt dan aanspraak maken op garantie. Indien het gebrek binnen de voorwaarden van de garantie valt, dan zullen wij altijd kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. De garantietermijn die wij hanteren hangt af van het gekochte artikel. Deze kan per product verschillen maar is altijd minimaal 6 maanden. Deze termijnen zijn wettelijk vastgelegd.

Klachten
Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals we zouden willen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fohnzaak.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Heb je nog vragen over de garantie of heb je  een klacht? Stuur ons dan een e-mail of vul het contact formulier in en we nemen z.s.m. contact met je op.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.